Sunday, June 10, 2012

^♥^ ♛ OnE MaN ♚ ^♥^


It must’ve been a long time , 
Long enough for these words to become colorless
Even if I just see your eyes, I know everything
Like your friend, like your shadow
We must’ve been together always
When you’re having hard time and you are sad
Even when you’re lonely
Holding onto separation a bit longer
Even when I’m hurting to wipe away your tears
There’s a man, Who loves you so much
There’s a man, Who can’t even say I love you
By your side I put my hand out at a path 
were you can always reach me
I who cherishes you more than myself, am with you
To make you laugh, I think of only that and
When and where ever you are
I’m watching you and missing you
And who worries of only you
There’s a man, Who loves you so much
There’s a man, Who can’t even say I love you
By your side I put my hand out at a path 
were you can always reach me
I who cherishes you more than myself, am with you
For the thousandth time I swallow and
Again for ten thousandth time I try to set everything straight
I want to tell you, I think I’m going to go insane but
I want to embrace you all at one but
There’s a girl, who doesn’t know I like this
Who receives love but doesn’t even know that it is love
Leaving you, who is a foolish as I and sad
At this moment tears come but I’m happy
It’s because you’re by my side.


Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^ 

Thursday, May 17, 2012

♛ TernyaTa CinTa ^♥^ Anji Drive ♚

video


Ingin sungguh aku bicara satu kali saja
Sebagai ungkapan kata perasaanku padamu
Telah cukup lama ku diam di dalam keheningan ini
Kebekuan di bibirku tak berdayanya tubuhku

Dan ternyata cinta yang menguatkan aku
Dan ternyata cinta

Kau yang sungguh selalu setia menemani kesepianku
Menjaga lelap tidurku, membasuhku setulusnya

Dan ternyata CINTA yang menguatkan aku
Dan ternyata CINTA tulus mendekap jiwaku
Dan ternyata CINTA yang menguatkan aku
Dan ternyata CINTA...

Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^ 

Saturday, May 5, 2012

♛ ❥ R I N D U ❥♚


KU pejamkan mata, 
KU melayang terbang tinggi, 
Dalam hati KU memanggil namamu, 
Semoga saja KAU rasakan... 

KU hanya genggam angin R I N D U, 
Hati KU bergetarkan namamu, 
R I N D U ini meniupkan kenangan itu, 
Anugerah terindah dari ILAHI... 

video


 Lot's of Love ^♥^ NiswatiN S. ^♥^

Monday, July 25, 2011

❥ Disaat Aku Mencintaimu ❥

video

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

❥miss that timeヅ
We 2gether without Planned.
Just really2 miss ♛♚
will happen again???ヅ

Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^

Monday, May 2, 2011

^♥^ i Love HolidaY ^♥^

Hi BloGger ^____^ This Entry about my Lovely H0bbY HOlidaY!!!.. I LoVE Holiday so so Much!! my wish, going each woderful place this world with my Sweet frenS :) " Promise me going 2 D Beautiful Island in this World!!.Never Forget Ok! buT Where? "....h0h0h0... btw not this Story want 2 sHare..Untill now 2 many placce im going holiday with best2 frens time UKM... Even Nis from Sabah " hometown Tawau" but mostly i going holiday with them.. totaly from semenanjung Malaya. hehe.Each county i have them.. we going to. Pulau Redang, Pulau Tioman, Pualau Pinang, Langkawi,mostly Round Semenanjung ..so enjoy!!!!. never3 forget... and this Collection pictuce each place we GOing HolidaY..

♥ Redang 4 Second Time ♥


♥ Redang Time with my LoveS ♥


♥ Happy Time With My Love aT Pulau Pinang ♥


♥ Happy wiTh Each Smilie at Penang ♥


♥ LasT Shopping From Penang " My Second time Holiday at Penang " ♥


♥ Second Time Snorkeling at Redang ♥


♥ and Gentlement Time ♥


♥ Ladies Time ♥


♥ I.P.O.H & P.U.T.R.A.J.A.Y.A ♥


♥ My Loves with Langkawi ♥


♥ Loves at Langkawi ♥

TaddA!!! Thats all k. actually a lots More picture i want 2 share with u guys..BUT.now.i.so.tired.just.need.sleep.. Now 3am.and.6am need wake up for woRk again. BUT.. my NEXT Holiday InsyaALLAH i'll share with my blogger k.

♥ CoMInG HOLIDAY!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Can't Wait!!!!!!!!!!!!!!! ^___*

LoT's of LoVe ^♥^ NiswatiN ^♥^

Tuesday, April 26, 2011

^♥^ 24 ApriL Our Day ^♥^

Kami ciptakan kasih kerna sayang...
Kami bersatu kerna satu kejayaan...
Kami bersama mencipta keluarga.....
Kami bercinta dalam arti kawan.....

^♥^ Create a Beutiful Day ^♥^

- 24 April 2010 -

Kami bertemu d universiti tercinta "UKM" ^__^ Terlalu banyak kenangan yg kami cipta. Kami cipta kasih, sayang, sahabat, cinta, & sebuah keluarga yg bahagia....FOREVER!! taw. Nak cite satu2 banyak sgt... but u guys boleh tgk melalui vedio n gambar2 nie k. Before that.. nak korang tau, kamu la sahabat terindah dalam hidup Nis. Sama ada kamu bersama Nis atau tidak... yang Nis berharap agar kamu bahagia di hari2 kamu k. I'm happy if u happy... and Thanks for all this memories u gave to my life. Promise, u and i never forget k. Hope we all Happy 2gether. LOVE ♥


♥ 15 of Us ♥

Ini time kay uma Abi. misi utama makan makan n makan.. hehehe.. sbb mak abi masak sedap O. nak makan lagi kalu dijemput agi.. hehehe. Thanks mama Abi ^__^ untie masak cedap la. nak agi ;)

♥ Ini Nis mau Kenalkan semua Sahabat Sejati Nis aka BUdak2 senggaL MT Pk37 ♥
















Inilah memorie2 indah bersama mereka yg tak akan aku lupakan selamanya ^___^ terlalu bnyk gamabr2 kenanggan bersama mereka, x mampu nak upload semua... klu nak tgk bnyk lagi, tgk kat FB Nis ya. ;)

♥ Ini pula koleksi vedio2 aku bersama mereka sewaktu bercuti ♥

video
Sewaktu bercuti kat Langkawi.

video
Kat McD smpi jam 6am selepas ber'meeting penting jam 4am.

video
Kenangan bersama mereka angkat konopi untuk persiapan PK37.

♥ Guys Don't Forget ME Pls ♥


Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^

Saturday, March 19, 2011

" Kata Seindah Bicara"

Ya Allah Dengarlah Doa Kami....

Wahai Allah Tuhan yang punya segala-galanya
Dengarlah rintihan hati kami yang penuh keluh kesah
Berilah keampunan kepada kami
Yang tidak pernah lepas daripada melakukan
kejahatan kesilapan dan dosa
Terimalah taubat kami... teguhkanlah imam kami
Jadikan kami orang yang sentiasa bersyukur
dan bertaubat
Jadikan setiap penyesalan kami penawar dan
penguat kepada iman dan jiwa kami
Agar selalu tabah dan sabar
Ya qobid... berikan kami iman yang teguh, kesihatan
yang baik, rezeki dan kejayaan dan kemenangan
Ya Allah hanya kepada mu tempat kami bergantung
harap dan mengadu
Jangan Ya Allah Kau biarkan kami sendirian mengatur
kehidupan kami
Ya Rahman Ya Wadud Ya Qahar
Pilihlah kami dan peliharalah kami agar kami bakal
menjadi ahli syurga-Mu
Dengan penamat hidup yang terbaik
Dan jadikan kehidupan kami di dunia ini dalam
Kehormatan
Amin....


" Saat Hati Berdoa terasa Begitu Dekat Dengan-NYA. Berdoa dgn Hati yg Ikhlas "


" Didikan Agama sejak Kecil,Dikala hati masih suci adalah Didikan Terbaik untuk seorang Hamba Allah di Muka Bumi ini."


sumber : Nur

"Waspada Dengan Sikap Sendiri"

Sudah terang lagi nyata bahawa sikap dan pemikiran yang mencorakkan tindak-tanduk kita seharian! Jika negatif pemikiran kita, maka akan terhasil tindakan yang negatif. Jika positif sikap dan pemikiran kita, maka hasilnya juga akan positif! Mereka yang berfikiran negetif seperti selalu bimbang terlalu mengharap, mementingkan diri sendiri dan mengenepikan agama akan menjadi tembok penghalang kesejahteraan emosi dan ketenangan jiwa. Mari sama-sama renungkan :

Sesungguhnya Rasullah s.a.w berdoa dalam sembahyang malam dengan lafaz yang bermaksud: "Ya Allah, ampunilah kesalahanku, kebodohanku, sikapku yang melampau batas dalam urusanku, dan semua dosaku yang ENGKAU lebih mengetahui mengenainya daripada diriku sendiri. Ya Allah, ampunilah kesungguhanku, kelalaianku, kesalahanku dan kesengajaanku yang semua itu ada pada diriku".
-Hadis Riwayat Imam Al-Bukhari dan Muslim.

" Dikala Hati merintih meminta kasihmu yang Esa, Tapi Hatiku juga malu padamu, Dikala terkenangkan dosa-dosa ku padamu, Hinanya diriku ini Ya Allah, Bantu lah Hambamu yg hina ini Ya Allah, Hati ini ingin berada di sisi mu Tuhan pencipta diriku & alam ini. Ingin Miliki Hati yg Suci."

video

Sunday, June 10, 2012

^♥^ ♛ OnE MaN ♚ ^♥^


It must’ve been a long time , 
Long enough for these words to become colorless
Even if I just see your eyes, I know everything
Like your friend, like your shadow
We must’ve been together always
When you’re having hard time and you are sad
Even when you’re lonely
Holding onto separation a bit longer
Even when I’m hurting to wipe away your tears
There’s a man, Who loves you so much
There’s a man, Who can’t even say I love you
By your side I put my hand out at a path 
were you can always reach me
I who cherishes you more than myself, am with you
To make you laugh, I think of only that and
When and where ever you are
I’m watching you and missing you
And who worries of only you
There’s a man, Who loves you so much
There’s a man, Who can’t even say I love you
By your side I put my hand out at a path 
were you can always reach me
I who cherishes you more than myself, am with you
For the thousandth time I swallow and
Again for ten thousandth time I try to set everything straight
I want to tell you, I think I’m going to go insane but
I want to embrace you all at one but
There’s a girl, who doesn’t know I like this
Who receives love but doesn’t even know that it is love
Leaving you, who is a foolish as I and sad
At this moment tears come but I’m happy
It’s because you’re by my side.


Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^ 

Thursday, May 17, 2012

♛ TernyaTa CinTa ^♥^ Anji Drive ♚

video


Ingin sungguh aku bicara satu kali saja
Sebagai ungkapan kata perasaanku padamu
Telah cukup lama ku diam di dalam keheningan ini
Kebekuan di bibirku tak berdayanya tubuhku

Dan ternyata cinta yang menguatkan aku
Dan ternyata cinta

Kau yang sungguh selalu setia menemani kesepianku
Menjaga lelap tidurku, membasuhku setulusnya

Dan ternyata CINTA yang menguatkan aku
Dan ternyata CINTA tulus mendekap jiwaku
Dan ternyata CINTA yang menguatkan aku
Dan ternyata CINTA...

Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^ 

Saturday, May 5, 2012

♛ ❥ R I N D U ❥♚


KU pejamkan mata, 
KU melayang terbang tinggi, 
Dalam hati KU memanggil namamu, 
Semoga saja KAU rasakan... 

KU hanya genggam angin R I N D U, 
Hati KU bergetarkan namamu, 
R I N D U ini meniupkan kenangan itu, 
Anugerah terindah dari ILAHI... 

video


 Lot's of Love ^♥^ NiswatiN S. ^♥^

Monday, July 25, 2011

❥ Disaat Aku Mencintaimu ❥

video

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

❥miss that timeヅ
We 2gether without Planned.
Just really2 miss ♛♚
will happen again???ヅ

Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^

Monday, May 2, 2011

^♥^ i Love HolidaY ^♥^

Hi BloGger ^____^ This Entry about my Lovely H0bbY HOlidaY!!!.. I LoVE Holiday so so Much!! my wish, going each woderful place this world with my Sweet frenS :) " Promise me going 2 D Beautiful Island in this World!!.Never Forget Ok! buT Where? "....h0h0h0... btw not this Story want 2 sHare..Untill now 2 many placce im going holiday with best2 frens time UKM... Even Nis from Sabah " hometown Tawau" but mostly i going holiday with them.. totaly from semenanjung Malaya. hehe.Each county i have them.. we going to. Pulau Redang, Pulau Tioman, Pualau Pinang, Langkawi,mostly Round Semenanjung ..so enjoy!!!!. never3 forget... and this Collection pictuce each place we GOing HolidaY..

♥ Redang 4 Second Time ♥


♥ Redang Time with my LoveS ♥


♥ Happy Time With My Love aT Pulau Pinang ♥


♥ Happy wiTh Each Smilie at Penang ♥


♥ LasT Shopping From Penang " My Second time Holiday at Penang " ♥


♥ Second Time Snorkeling at Redang ♥


♥ and Gentlement Time ♥


♥ Ladies Time ♥


♥ I.P.O.H & P.U.T.R.A.J.A.Y.A ♥


♥ My Loves with Langkawi ♥


♥ Loves at Langkawi ♥

TaddA!!! Thats all k. actually a lots More picture i want 2 share with u guys..BUT.now.i.so.tired.just.need.sleep.. Now 3am.and.6am need wake up for woRk again. BUT.. my NEXT Holiday InsyaALLAH i'll share with my blogger k.

♥ CoMInG HOLIDAY!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Can't Wait!!!!!!!!!!!!!!! ^___*

LoT's of LoVe ^♥^ NiswatiN ^♥^

Tuesday, April 26, 2011

^♥^ 24 ApriL Our Day ^♥^

Kami ciptakan kasih kerna sayang...
Kami bersatu kerna satu kejayaan...
Kami bersama mencipta keluarga.....
Kami bercinta dalam arti kawan.....

^♥^ Create a Beutiful Day ^♥^

- 24 April 2010 -

Kami bertemu d universiti tercinta "UKM" ^__^ Terlalu banyak kenangan yg kami cipta. Kami cipta kasih, sayang, sahabat, cinta, & sebuah keluarga yg bahagia....FOREVER!! taw. Nak cite satu2 banyak sgt... but u guys boleh tgk melalui vedio n gambar2 nie k. Before that.. nak korang tau, kamu la sahabat terindah dalam hidup Nis. Sama ada kamu bersama Nis atau tidak... yang Nis berharap agar kamu bahagia di hari2 kamu k. I'm happy if u happy... and Thanks for all this memories u gave to my life. Promise, u and i never forget k. Hope we all Happy 2gether. LOVE ♥


♥ 15 of Us ♥

Ini time kay uma Abi. misi utama makan makan n makan.. hehehe.. sbb mak abi masak sedap O. nak makan lagi kalu dijemput agi.. hehehe. Thanks mama Abi ^__^ untie masak cedap la. nak agi ;)

♥ Ini Nis mau Kenalkan semua Sahabat Sejati Nis aka BUdak2 senggaL MT Pk37 ♥
















Inilah memorie2 indah bersama mereka yg tak akan aku lupakan selamanya ^___^ terlalu bnyk gamabr2 kenanggan bersama mereka, x mampu nak upload semua... klu nak tgk bnyk lagi, tgk kat FB Nis ya. ;)

♥ Ini pula koleksi vedio2 aku bersama mereka sewaktu bercuti ♥

video
Sewaktu bercuti kat Langkawi.

video
Kat McD smpi jam 6am selepas ber'meeting penting jam 4am.

video
Kenangan bersama mereka angkat konopi untuk persiapan PK37.

♥ Guys Don't Forget ME Pls ♥


Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^

Saturday, March 19, 2011

" Kata Seindah Bicara"

Ya Allah Dengarlah Doa Kami....

Wahai Allah Tuhan yang punya segala-galanya
Dengarlah rintihan hati kami yang penuh keluh kesah
Berilah keampunan kepada kami
Yang tidak pernah lepas daripada melakukan
kejahatan kesilapan dan dosa
Terimalah taubat kami... teguhkanlah imam kami
Jadikan kami orang yang sentiasa bersyukur
dan bertaubat
Jadikan setiap penyesalan kami penawar dan
penguat kepada iman dan jiwa kami
Agar selalu tabah dan sabar
Ya qobid... berikan kami iman yang teguh, kesihatan
yang baik, rezeki dan kejayaan dan kemenangan
Ya Allah hanya kepada mu tempat kami bergantung
harap dan mengadu
Jangan Ya Allah Kau biarkan kami sendirian mengatur
kehidupan kami
Ya Rahman Ya Wadud Ya Qahar
Pilihlah kami dan peliharalah kami agar kami bakal
menjadi ahli syurga-Mu
Dengan penamat hidup yang terbaik
Dan jadikan kehidupan kami di dunia ini dalam
Kehormatan
Amin....


" Saat Hati Berdoa terasa Begitu Dekat Dengan-NYA. Berdoa dgn Hati yg Ikhlas "


" Didikan Agama sejak Kecil,Dikala hati masih suci adalah Didikan Terbaik untuk seorang Hamba Allah di Muka Bumi ini."


sumber : Nur

"Waspada Dengan Sikap Sendiri"

Sudah terang lagi nyata bahawa sikap dan pemikiran yang mencorakkan tindak-tanduk kita seharian! Jika negatif pemikiran kita, maka akan terhasil tindakan yang negatif. Jika positif sikap dan pemikiran kita, maka hasilnya juga akan positif! Mereka yang berfikiran negetif seperti selalu bimbang terlalu mengharap, mementingkan diri sendiri dan mengenepikan agama akan menjadi tembok penghalang kesejahteraan emosi dan ketenangan jiwa. Mari sama-sama renungkan :

Sesungguhnya Rasullah s.a.w berdoa dalam sembahyang malam dengan lafaz yang bermaksud: "Ya Allah, ampunilah kesalahanku, kebodohanku, sikapku yang melampau batas dalam urusanku, dan semua dosaku yang ENGKAU lebih mengetahui mengenainya daripada diriku sendiri. Ya Allah, ampunilah kesungguhanku, kelalaianku, kesalahanku dan kesengajaanku yang semua itu ada pada diriku".
-Hadis Riwayat Imam Al-Bukhari dan Muslim.

" Dikala Hati merintih meminta kasihmu yang Esa, Tapi Hatiku juga malu padamu, Dikala terkenangkan dosa-dosa ku padamu, Hinanya diriku ini Ya Allah, Bantu lah Hambamu yg hina ini Ya Allah, Hati ini ingin berada di sisi mu Tuhan pencipta diriku & alam ini. Ingin Miliki Hati yg Suci."

video