Monday, July 25, 2011

❥ Disaat Aku Mencintaimu ❥

video

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

❥miss that timeヅ
We 2gether without Planned.
Just really2 miss ♛♚
will happen again???ヅ

Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^

Monday, May 2, 2011

^♥^ i Love HolidaY ^♥^

Hi BloGger ^____^ This Entry about my Lovely H0bbY HOlidaY!!!.. I LoVE Holiday so so Much!! my wish, going each woderful place this world with my Sweet frenS :) " Promise me going 2 D Beautiful Island in this World!!.Never Forget Ok! buT Where? "....h0h0h0... btw not this Story want 2 sHare..Untill now 2 many placce im going holiday with best2 frens time UKM... Even Nis from Sabah " hometown Tawau" but mostly i going holiday with them.. totaly from semenanjung Malaya. hehe.Each county i have them.. we going to. Pulau Redang, Pulau Tioman, Pualau Pinang, Langkawi,mostly Round Semenanjung ..so enjoy!!!!. never3 forget... and this Collection pictuce each place we GOing HolidaY..

♥ Redang 4 Second Time ♥


♥ Redang Time with my LoveS ♥


♥ Happy Time With My Love aT Pulau Pinang ♥


♥ Happy wiTh Each Smilie at Penang ♥


♥ LasT Shopping From Penang " My Second time Holiday at Penang " ♥


♥ Second Time Snorkeling at Redang ♥


♥ and Gentlement Time ♥


♥ Ladies Time ♥


♥ I.P.O.H & P.U.T.R.A.J.A.Y.A ♥


♥ My Loves with Langkawi ♥


♥ Loves at Langkawi ♥

TaddA!!! Thats all k. actually a lots More picture i want 2 share with u guys..BUT.now.i.so.tired.just.need.sleep.. Now 3am.and.6am need wake up for woRk again. BUT.. my NEXT Holiday InsyaALLAH i'll share with my blogger k.

♥ CoMInG HOLIDAY!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Can't Wait!!!!!!!!!!!!!!! ^___*

LoT's of LoVe ^♥^ NiswatiN ^♥^

Tuesday, April 26, 2011

^♥^ 24 ApriL Our Day ^♥^

Kami ciptakan kasih kerna sayang...
Kami bersatu kerna satu kejayaan...
Kami bersama mencipta keluarga.....
Kami bercinta dalam arti kawan.....

^♥^ Create a Beutiful Day ^♥^

- 24 April 2010 -

Kami bertemu d universiti tercinta "UKM" ^__^ Terlalu banyak kenangan yg kami cipta. Kami cipta kasih, sayang, sahabat, cinta, & sebuah keluarga yg bahagia....FOREVER!! taw. Nak cite satu2 banyak sgt... but u guys boleh tgk melalui vedio n gambar2 nie k. Before that.. nak korang tau, kamu la sahabat terindah dalam hidup Nis. Sama ada kamu bersama Nis atau tidak... yang Nis berharap agar kamu bahagia di hari2 kamu k. I'm happy if u happy... and Thanks for all this memories u gave to my life. Promise, u and i never forget k. Hope we all Happy 2gether. LOVE ♥


♥ 15 of Us ♥

Ini time kay uma Abi. misi utama makan makan n makan.. hehehe.. sbb mak abi masak sedap O. nak makan lagi kalu dijemput agi.. hehehe. Thanks mama Abi ^__^ untie masak cedap la. nak agi ;)

♥ Ini Nis mau Kenalkan semua Sahabat Sejati Nis aka BUdak2 senggaL MT Pk37 ♥
















Inilah memorie2 indah bersama mereka yg tak akan aku lupakan selamanya ^___^ terlalu bnyk gamabr2 kenanggan bersama mereka, x mampu nak upload semua... klu nak tgk bnyk lagi, tgk kat FB Nis ya. ;)

♥ Ini pula koleksi vedio2 aku bersama mereka sewaktu bercuti ♥

video
Sewaktu bercuti kat Langkawi.

video
Kat McD smpi jam 6am selepas ber'meeting penting jam 4am.

video
Kenangan bersama mereka angkat konopi untuk persiapan PK37.

♥ Guys Don't Forget ME Pls ♥


Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^

Saturday, March 19, 2011

" Kata Seindah Bicara"

Ya Allah Dengarlah Doa Kami....

Wahai Allah Tuhan yang punya segala-galanya
Dengarlah rintihan hati kami yang penuh keluh kesah
Berilah keampunan kepada kami
Yang tidak pernah lepas daripada melakukan
kejahatan kesilapan dan dosa
Terimalah taubat kami... teguhkanlah imam kami
Jadikan kami orang yang sentiasa bersyukur
dan bertaubat
Jadikan setiap penyesalan kami penawar dan
penguat kepada iman dan jiwa kami
Agar selalu tabah dan sabar
Ya qobid... berikan kami iman yang teguh, kesihatan
yang baik, rezeki dan kejayaan dan kemenangan
Ya Allah hanya kepada mu tempat kami bergantung
harap dan mengadu
Jangan Ya Allah Kau biarkan kami sendirian mengatur
kehidupan kami
Ya Rahman Ya Wadud Ya Qahar
Pilihlah kami dan peliharalah kami agar kami bakal
menjadi ahli syurga-Mu
Dengan penamat hidup yang terbaik
Dan jadikan kehidupan kami di dunia ini dalam
Kehormatan
Amin....


" Saat Hati Berdoa terasa Begitu Dekat Dengan-NYA. Berdoa dgn Hati yg Ikhlas "


" Didikan Agama sejak Kecil,Dikala hati masih suci adalah Didikan Terbaik untuk seorang Hamba Allah di Muka Bumi ini."


sumber : Nur

"Waspada Dengan Sikap Sendiri"

Sudah terang lagi nyata bahawa sikap dan pemikiran yang mencorakkan tindak-tanduk kita seharian! Jika negatif pemikiran kita, maka akan terhasil tindakan yang negatif. Jika positif sikap dan pemikiran kita, maka hasilnya juga akan positif! Mereka yang berfikiran negetif seperti selalu bimbang terlalu mengharap, mementingkan diri sendiri dan mengenepikan agama akan menjadi tembok penghalang kesejahteraan emosi dan ketenangan jiwa. Mari sama-sama renungkan :

Sesungguhnya Rasullah s.a.w berdoa dalam sembahyang malam dengan lafaz yang bermaksud: "Ya Allah, ampunilah kesalahanku, kebodohanku, sikapku yang melampau batas dalam urusanku, dan semua dosaku yang ENGKAU lebih mengetahui mengenainya daripada diriku sendiri. Ya Allah, ampunilah kesungguhanku, kelalaianku, kesalahanku dan kesengajaanku yang semua itu ada pada diriku".
-Hadis Riwayat Imam Al-Bukhari dan Muslim.

" Dikala Hati merintih meminta kasihmu yang Esa, Tapi Hatiku juga malu padamu, Dikala terkenangkan dosa-dosa ku padamu, Hinanya diriku ini Ya Allah, Bantu lah Hambamu yg hina ini Ya Allah, Hati ini ingin berada di sisi mu Tuhan pencipta diriku & alam ini. Ingin Miliki Hati yg Suci."

video

Wednesday, January 19, 2011

^♥^ Rahsia vs Secret ^♥^


" Rahsia hidup tidak lain dan tidak bukan adalah pertemuan dan perpisahan. Setelah bertemu, maka perpisahanlah. Perpisahan terjadi supaya dapat mengadakan pertemuan kembali. Di sini, di dunia ini, manusia lahir, tumbuhan dan berkembang, lalu dibatasi oleh kematian. Setelah mati, terjadi lagi perjumpaan dalam kekekalan dan keabadian. Dia berkata bahawa di dunia ini tidak ada yang kekal dan abadi. Sesuatu yang kekal dan abadi tidak layak untuk dirindukan. Merindui yang tidak kekal dan abadi sama halnya dengan merindukan kemusnahan dan kehilangan. Sedang, rindu terhadap yang kekal dan abadi adalah kesenangan dan kebahagiaan. "

- the best secret of my life -

" Aku rindu terhadap yang Abadi. Perpisahan hanyalah cara supaya aku segera bertemu dengan Dia yang Abadi. Tp aku belum cukup layak untuk itu. try n don't give up. just belive ur heart. all in there. "

^♥^ NiswatiN S.^♥^

Tuesday, January 18, 2011

^♥^ WriTing again ^♥^


Hi guys.. i'm came back ^_____^ came back to writing again here. sorry i take time to active again... coz i don't know want should i write here.... personal? life? world? n so on... i no ideas T_T ok. but now.. i try to write again... i try try try n try the best want can i do k. hope u guys enjoy with my coming writing...hope not bored je :( hehe... support me yuch ^___^ k..c u again ^____^

^♥^ try to get lot of ideas ^♥^

^♥^ feel like writing love letter ^♥^

^♥^ NiswatiN S.^♥^

Monday, July 25, 2011

❥ Disaat Aku Mencintaimu ❥

video

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

❥miss that timeヅ
We 2gether without Planned.
Just really2 miss ♛♚
will happen again???ヅ

Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^

Monday, May 2, 2011

^♥^ i Love HolidaY ^♥^

Hi BloGger ^____^ This Entry about my Lovely H0bbY HOlidaY!!!.. I LoVE Holiday so so Much!! my wish, going each woderful place this world with my Sweet frenS :) " Promise me going 2 D Beautiful Island in this World!!.Never Forget Ok! buT Where? "....h0h0h0... btw not this Story want 2 sHare..Untill now 2 many placce im going holiday with best2 frens time UKM... Even Nis from Sabah " hometown Tawau" but mostly i going holiday with them.. totaly from semenanjung Malaya. hehe.Each county i have them.. we going to. Pulau Redang, Pulau Tioman, Pualau Pinang, Langkawi,mostly Round Semenanjung ..so enjoy!!!!. never3 forget... and this Collection pictuce each place we GOing HolidaY..

♥ Redang 4 Second Time ♥


♥ Redang Time with my LoveS ♥


♥ Happy Time With My Love aT Pulau Pinang ♥


♥ Happy wiTh Each Smilie at Penang ♥


♥ LasT Shopping From Penang " My Second time Holiday at Penang " ♥


♥ Second Time Snorkeling at Redang ♥


♥ and Gentlement Time ♥


♥ Ladies Time ♥


♥ I.P.O.H & P.U.T.R.A.J.A.Y.A ♥


♥ My Loves with Langkawi ♥


♥ Loves at Langkawi ♥

TaddA!!! Thats all k. actually a lots More picture i want 2 share with u guys..BUT.now.i.so.tired.just.need.sleep.. Now 3am.and.6am need wake up for woRk again. BUT.. my NEXT Holiday InsyaALLAH i'll share with my blogger k.

♥ CoMInG HOLIDAY!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Can't Wait!!!!!!!!!!!!!!! ^___*

LoT's of LoVe ^♥^ NiswatiN ^♥^

Tuesday, April 26, 2011

^♥^ 24 ApriL Our Day ^♥^

Kami ciptakan kasih kerna sayang...
Kami bersatu kerna satu kejayaan...
Kami bersama mencipta keluarga.....
Kami bercinta dalam arti kawan.....

^♥^ Create a Beutiful Day ^♥^

- 24 April 2010 -

Kami bertemu d universiti tercinta "UKM" ^__^ Terlalu banyak kenangan yg kami cipta. Kami cipta kasih, sayang, sahabat, cinta, & sebuah keluarga yg bahagia....FOREVER!! taw. Nak cite satu2 banyak sgt... but u guys boleh tgk melalui vedio n gambar2 nie k. Before that.. nak korang tau, kamu la sahabat terindah dalam hidup Nis. Sama ada kamu bersama Nis atau tidak... yang Nis berharap agar kamu bahagia di hari2 kamu k. I'm happy if u happy... and Thanks for all this memories u gave to my life. Promise, u and i never forget k. Hope we all Happy 2gether. LOVE ♥


♥ 15 of Us ♥

Ini time kay uma Abi. misi utama makan makan n makan.. hehehe.. sbb mak abi masak sedap O. nak makan lagi kalu dijemput agi.. hehehe. Thanks mama Abi ^__^ untie masak cedap la. nak agi ;)

♥ Ini Nis mau Kenalkan semua Sahabat Sejati Nis aka BUdak2 senggaL MT Pk37 ♥
















Inilah memorie2 indah bersama mereka yg tak akan aku lupakan selamanya ^___^ terlalu bnyk gamabr2 kenanggan bersama mereka, x mampu nak upload semua... klu nak tgk bnyk lagi, tgk kat FB Nis ya. ;)

♥ Ini pula koleksi vedio2 aku bersama mereka sewaktu bercuti ♥

video
Sewaktu bercuti kat Langkawi.

video
Kat McD smpi jam 6am selepas ber'meeting penting jam 4am.

video
Kenangan bersama mereka angkat konopi untuk persiapan PK37.

♥ Guys Don't Forget ME Pls ♥


Lot's of Love ^♥^ NiswatiN ^♥^

Saturday, March 19, 2011

" Kata Seindah Bicara"

Ya Allah Dengarlah Doa Kami....

Wahai Allah Tuhan yang punya segala-galanya
Dengarlah rintihan hati kami yang penuh keluh kesah
Berilah keampunan kepada kami
Yang tidak pernah lepas daripada melakukan
kejahatan kesilapan dan dosa
Terimalah taubat kami... teguhkanlah imam kami
Jadikan kami orang yang sentiasa bersyukur
dan bertaubat
Jadikan setiap penyesalan kami penawar dan
penguat kepada iman dan jiwa kami
Agar selalu tabah dan sabar
Ya qobid... berikan kami iman yang teguh, kesihatan
yang baik, rezeki dan kejayaan dan kemenangan
Ya Allah hanya kepada mu tempat kami bergantung
harap dan mengadu
Jangan Ya Allah Kau biarkan kami sendirian mengatur
kehidupan kami
Ya Rahman Ya Wadud Ya Qahar
Pilihlah kami dan peliharalah kami agar kami bakal
menjadi ahli syurga-Mu
Dengan penamat hidup yang terbaik
Dan jadikan kehidupan kami di dunia ini dalam
Kehormatan
Amin....


" Saat Hati Berdoa terasa Begitu Dekat Dengan-NYA. Berdoa dgn Hati yg Ikhlas "


" Didikan Agama sejak Kecil,Dikala hati masih suci adalah Didikan Terbaik untuk seorang Hamba Allah di Muka Bumi ini."


sumber : Nur

"Waspada Dengan Sikap Sendiri"

Sudah terang lagi nyata bahawa sikap dan pemikiran yang mencorakkan tindak-tanduk kita seharian! Jika negatif pemikiran kita, maka akan terhasil tindakan yang negatif. Jika positif sikap dan pemikiran kita, maka hasilnya juga akan positif! Mereka yang berfikiran negetif seperti selalu bimbang terlalu mengharap, mementingkan diri sendiri dan mengenepikan agama akan menjadi tembok penghalang kesejahteraan emosi dan ketenangan jiwa. Mari sama-sama renungkan :

Sesungguhnya Rasullah s.a.w berdoa dalam sembahyang malam dengan lafaz yang bermaksud: "Ya Allah, ampunilah kesalahanku, kebodohanku, sikapku yang melampau batas dalam urusanku, dan semua dosaku yang ENGKAU lebih mengetahui mengenainya daripada diriku sendiri. Ya Allah, ampunilah kesungguhanku, kelalaianku, kesalahanku dan kesengajaanku yang semua itu ada pada diriku".
-Hadis Riwayat Imam Al-Bukhari dan Muslim.

" Dikala Hati merintih meminta kasihmu yang Esa, Tapi Hatiku juga malu padamu, Dikala terkenangkan dosa-dosa ku padamu, Hinanya diriku ini Ya Allah, Bantu lah Hambamu yg hina ini Ya Allah, Hati ini ingin berada di sisi mu Tuhan pencipta diriku & alam ini. Ingin Miliki Hati yg Suci."

video

Wednesday, January 19, 2011

^♥^ Rahsia vs Secret ^♥^


" Rahsia hidup tidak lain dan tidak bukan adalah pertemuan dan perpisahan. Setelah bertemu, maka perpisahanlah. Perpisahan terjadi supaya dapat mengadakan pertemuan kembali. Di sini, di dunia ini, manusia lahir, tumbuhan dan berkembang, lalu dibatasi oleh kematian. Setelah mati, terjadi lagi perjumpaan dalam kekekalan dan keabadian. Dia berkata bahawa di dunia ini tidak ada yang kekal dan abadi. Sesuatu yang kekal dan abadi tidak layak untuk dirindukan. Merindui yang tidak kekal dan abadi sama halnya dengan merindukan kemusnahan dan kehilangan. Sedang, rindu terhadap yang kekal dan abadi adalah kesenangan dan kebahagiaan. "

- the best secret of my life -

" Aku rindu terhadap yang Abadi. Perpisahan hanyalah cara supaya aku segera bertemu dengan Dia yang Abadi. Tp aku belum cukup layak untuk itu. try n don't give up. just belive ur heart. all in there. "

^♥^ NiswatiN S.^♥^

Tuesday, January 18, 2011

^♥^ WriTing again ^♥^


Hi guys.. i'm came back ^_____^ came back to writing again here. sorry i take time to active again... coz i don't know want should i write here.... personal? life? world? n so on... i no ideas T_T ok. but now.. i try to write again... i try try try n try the best want can i do k. hope u guys enjoy with my coming writing...hope not bored je :( hehe... support me yuch ^___^ k..c u again ^____^

^♥^ try to get lot of ideas ^♥^

^♥^ feel like writing love letter ^♥^

^♥^ NiswatiN S.^♥^